•       •   
  • 2397061900
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Δράσεις

ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΒΟΛΒΗΣ

sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

26 ΜΑΪΟΥ 2016

ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΒΟΛΒΗΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Παρουσίαση ευρημάτων έρευνας και εισηγήσεις ειδικών, την ερχόμενη Τρίτη 31 Μαΐου 2016, στην αίθουσα «Κωνσταντινούπολις» (όρια Βρασνών-Ασπροβάλτας)

Οι προοπτικές ανάπτυξης του τουρισμού στον δήμο Βόλβης, πρόκειται να παρουσιαστούν την Τρίτη 31 Μαΐου 2016, στις 18.30 το απόγευμα, στην αίθουσα δεξιώσεων «Κωνσταντινούπολις» (στα όρια Βρασνών - Ασπροβάλτας), σε ημερίδαμε θέμα: «Παρουσίαση ευρημάτων έρευνας και συμπερασμάτων για την τουριστική ανάπτυξη στον Δήμο Βόλβης».

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, που οργανώνει ο δήμος Βόλβης, θα παρουσιαστούν ευρήματα έρευνας της εταιρείας «Τo the point», που έγινε στα τουριστικά θέρετρα Ασπροβάλτας, Βρασνών και Σταυρού.

Το δείγμα 625 ξένων τουριστών του δήμου Βόλβης ερωτήσεις, είναι ένα από τα μεγαλύτερα πανελλαδικώς, σε έρευνες αυτού του είδους. Αποκάλυψε πολλά για την επιλογή του προορισμού (πχ το 42.2% επέλεξε διακοπές στον δήμο Βόλβης, έπειτα από ενημέρωση συγγενών- φίλων), τα χαρακτηριστικά (πχ οι Ρουμάνοι έχουν το υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης απ’ όλες τις εθνικότητες), τις προτιμήσεις τους (αξιοθέατα, τοπικά προϊόντα) κ.ά.

Το πρόγραμμα της ημερίδας:

18.00 – 18.30, Προσέλευση – καφές

18.30, Έναρξη: Διαμαντής Λιάμας, δήμαρχος Βόλβης

18.45 – 19.00, Χαιρετισμοί εκπροσώπων φορέων

19.00 – 19.20, «Τάσεις, συνήθειες, γνώση περιοχής και προσδοκίες των ξένων τουριστών στο Δήμο Βόλβης», Δημήτρης Κατσαντώνης, διευθύνων σύμβουλος “To the point”

19.20 – 19.40, «Branding – Χτίζοντας τη φήμη μιας περιοχής», Χριστόφορος Εδιάρογλου, σύμβουλος επικοινωνίας

19.40 – 20.00, «Εξυπηρέτηση πελατών: Βασικός πυλώνας στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών/ Marketing Υπηρεσιών/ Branding», Αντώνης Αμανιός, οικονομολόγος, σύμβουλος αναπτυξιακών προγραμμάτων της “Alpha Plan Consultants”

20.00 – 20.20, «Διαδικτυακό τουριστικό marketing», Αθανάσιος Μπελίδης, καθηγητής Μάρκετινγκ, τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.

20.20 – 21.15, Συζήτηση