ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ
Σταυρός 01-11-2024
Αριθμ. Πρωτ. : 19335
Απόφαση αριθμ. 498/2024
Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης
Έχοντας υπόψη :
1) Την απογραφή πληθυσμού του 2021 σύμφωνα με την οποία (ΦΕΚ 2802/τ.Β΄/26.04.2023) οι έξι (6) πρώην Δήμοι και νύν Δημοτικές Ενότητες: Αγίου Γεωργίου – Απολλωνίας –Αρέθουσας- Εγνατίας – Μαδύτου και Ρεντίνας που αποτελούν τον Δήμο Βόλβης έχουν αθροιστικά πληθυσμό 19.755 κατοίκους.
2) Τις διατάξεις α) των άρθρων 9,58, 59 και 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» ΦΕΚ 87/τΑ΄/ 7-6-2010 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.
3) Τις διατάξεις των άρθρων του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ 163/τ.Α΄/6-10-2023) «Αναμόρφωση συστήματος διακυβέρνησης Ο.Τ.Α. κ.λ.π.»
4) Την αριθμ. 1333 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με αριθμ. πρωτ. 110822/27-12-2023 (ΑΔΑ : ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) με τίτλο «Αντιδήμαρχοι».
5)Το γεγονός ότι σύμφωνα με την παραπάνω ισχύουσα νομοθεσία, ο αριθμός των Αντιδημάρχων με αντιμισθία στο Δήμο Βόλβης ανέρχεται σε έξι (6), ενώ υπάρχει δυνατότητα ορισμού επιπλέον του 1/3 αυτών χωρίς αντιμισθία (παρ.7 άρθ.59 Ν. 3852/2010).
6) Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Βόλβης, ο οποίος εγκρίθηκε με την αριθμ. 2968/13-01-2017 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης (ΦΕΚ 999/Β΄/24-03-2017) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
7) Την δυνατότητα ανάκλησης ορισμού Αντιδημάρχων πριν την παρέλευση ενός έτους από τον ορισμό τους σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 3 του Ν. 5056/2023 (Α΄163) και 118 του Ν. 5079/2023 (Α΄215).
Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
Α. Ανακαλούμε τις αριθμ. 167/2024 και 292/2024 προγενέστερες Αποφάσεις μας και ορίζουμε τους παρακάτω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Βόλβης, με θητεία μέχρι 01-11-2024, έως 31-10-2025 και τους μεταβιβάζουμε αρμοδιότητες ως εξής :
1) Τον κ. Ιορδανίδη Θεόδωρο Αντιδήμαρχο Τοπικής Οικονομίας και Ηλεκτροφωτισμού με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
3. Η χορήγηση βεβαιώσεων για τις άδειες ίδρυσης, λειτουργίας και εγκατάστασης των καταστημάτων και επιχειρήσεων.
4. Η τήρηση των διατάξεων που αφορούν το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων.
5. Η χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας κινηματογράφων, θεάτρων και παρεμφερών επιχειρήσεων και η διενέργεια των προβλεπόμενων επιθεωρήσεων.
6. Η χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας παιδότοπων και διάφορων ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων, όπως λούνα πάρκ, τσίρκο, πίστες αυτοκινητιδίων, που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, καθώς και ο έλεγχος τήρησης των σχετικών διατάξεών.
7. Η χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών τεχνικών ψυχαγωγικών παιγνίων και παροχής υπηρεσιών διαδικτύου, καθώς και ο έλεγχος τήρησης των σχετικών διατάξεων.
8. Η χορήγηση της παράτασης στις άδειες λειτουργίας μουσικών οργάνων, καθώς και ο έλεγχος τήρησης των σχετικών διατάξεων.
9. Τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, καθώς και τον έλεγχο της ηχορύπανσης. Τον έλεγχο των όρων και των ωρών λειτουργίας μουσικής σε καταστήματα.
10. Την υπογραφή αποφάσεων επιβολής κυρώσεων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος λόγω έλλειψης άδειας λειτουργίας ή άλλων λόγων όπου προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
11. Τη χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας κτηνοτροφικών -πτηνοτροφικών εγκαταστάσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3698/2008 (ΦΕΚ 198Α΄).
12. Τον καθορισμό των όρων λειτουργίας των λαϊκών αγορών και των εμποροπανηγύρεων και για την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων.
13. Την άσκηση αρμοδιότητας του άρθρου 94 παρ. 6 εδάφια 28-42 του Ν. 3852/2010.
14. Τον καθορισμό χώρων για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθρια διαφήμισης. Καθώς και την αρμοδιότητα να επιβάλει πρόστιμα για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (Ν. 2946/2001 ΦΕΚ 224/τΑ΄/2001).
15. Τη χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών χρήσης πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων.
16. Την διαχείριση και αντιμετώπιση των προβλημάτων των κοινόχρηστων χώρων αιγιαλού και παραλίας.
17. Την εφαρμογή του κανονισμού λειτουργίας των κοινοχρήστων χώρων, Καθώς και την έκδοση αποφάσεων επιβολής προστίμων που αφορούν παραβάσεις του κανονισμού χρήσης κοινόχρηστων χώρων του Δήμου.
18. Την συντήρηση και επισκευή δικτύων ηλεκτροφωτισμού και την λήψη μέτρων για την ασφάλεια εσωτερικών και εξωτερικών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.
19. Την ευθύνη για τον προγραμματισμό κίνησης οχημάτων της Υπηρεσίας Ηλεκτροφωτισμού.
20. Την ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
21. Την ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων- παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
22. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα όλων των αρμοδιοτήτων του.
23. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
24. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και ενώπιον κάθε Αρχής.
25. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
26. Την παραλαβή δικογράφων.
2) Τον κ. Σαββόπουλο Χρήστο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, κυκλικής οικονομίας και Διαχείρισης Καθημερινότητας με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :
1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
2. Την εποπτεία ανακύκλωσης και αποκομιδής απορριμμάτων
3. Τη διαχείριση στερεών αποβλήτων, σε επίπεδο προσωρινής αποθήκευσης, μεταφόρτωσης, επεξεργασίας, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης, λειτουργίας σχετικών εγκαταστάσεων
4. Την εποπτεία των εργαζομένων του τομέα του.
5. Την αξιοποίηση όλου του φάσματος Κυκλικής Οικονομίας που αφορά στην πρόληψη, μείωση, ανασχεδιασμό, επανάχρηση, ανακατασκευή, ανακύκλωση και ανάκτηση.
6. Την εποπτεία και τον έλεγχο για την παράνομη και ανεξέλεγκτη απόρριψη απορριμμάτων ή λυμάτων σε πρώην ΧΑΔΑ ή σε άλλους δημόσιους χώρους.
7. Την παρακολούθηση του προγράμματος Καθαρές Ακτές - Καθαρές Θάλασσες (Γαλάζιες Σημαίες) και την εποπτεία της ναυαγοσωστικής κάλυψης των ακτών του Δήμου.
8. Η μέριμνα, σύμφωνα με τις ισχύουσες πυροσβεστικές διατάξεις, για την τήρηση των υποχρεώσεων καθαρισμού, από τους ιδιοκτήτες, νομείς, και επικαρπωτές, των οικοπέδων και των ακάλυπτων χώρων.
9. Για την καθημερινότητα όλων των δημοτικών ενοτήτων :
Α. Την ευθύνη της Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων.
Β. Την ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας των παιδικών χαρών, των πάρκων, των χώρων πρασίνου και των αθλητικών εγκαταστάσεων.
10. Την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων.
11. Η μέριμνα και η λήψη μέτρων για την προστασία της ζωής και της περιουσίας των κατοίκων, όπως ο έλεγχος σήμανσης των εργασιών που εκτελούνται στις οδούς και της τήρησης των υποχρεώσεων αυτών που εκτελούν έργα και εναποθέτουν υλικά και εργαλεία στις οδούς του δημοτικού ή κοινοτικού δικτύου.
12. Η λήψη μέτρων και ο έλεγχος για την προστασία από επικίνδυνες οικοδομές, από έλλειψη μέτρων ασφάλειας και υγιεινής σε εργασίες που εκτελούνται και γενικότερα από δραστηριότητες που εγκυμονούν κινδύνους για τη ζωή και την περιουσία των κατοίκων.
13. Την ευθύνη του γραφείου κίνησης και την καλή λειτουργία των οχημάτων και μηχανημάτων, την χρέωσή τους για συντήρηση, τον τεχνικό έλεγχο (Κ.Τ.Ε.Ο.), την ασφάλισή τους, την κάρτα καυσαερίων και τη νόμιμη κυκλοφορία τους.
14. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας ή άλλων σχετικών προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στον Δήμο, υπογράφοντας όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα πρόσληψης, τοποθέτησης και αποχώρησης των απασχολούμενων.
15. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
16. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
17. Την ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
18. Την ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων- παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
19. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
20. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
21. Την παραλαβή δικογράφων.
3) Τον κ. Αμανετίδη Ραφαήλ Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Αθλητισμού με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :
1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
2. Την εποπτεία λειτουργίας των Διοικητικών Υπηρεσιών.
3. Την εποπτεία της Γραμματειακής Υποστήριξης Οργάνων Διοίκησης ,Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, πρωτοκόλλου και διεκπεραίωσης.
4. Την διαχείριση Αρχείων του Δήμου.
5. Τον εποπτεία για την τήρηση της νομοθεσίας και των Ευρωπαϊκών οδηγιών σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR - 2016/679).
6. Την εποπτεία των συστημάτων Τεχνολογιών Πληροφορικής του Δήμου.
7. Την εποπτεία υποβολής φακέλων υποψηφιότητας σε προγράμματα.
8. Την παρακολούθηση για ενημέρωση για τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης των αναπτυξιακών προγραμμάτων και δράσεων του Δήμου (προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, προγράμματα της ΕΕ, εθνικά προγράμματα, έργα Σ∆ΙΤ, έργα αυτοχρηματοδοτούμενα, κλπ)
9. Την εισήγηση και μέριμνα για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την προώθηση του Τοπικού Αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους.
10. Την μέριμνα για την συντήρηση και διαχείριση των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου.
11. Την προώθηση προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού.
12. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
13. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
14. Την εποπτεία των εργαζομένων του τομέα του.
15. Την ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
16. Την ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων- παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
17. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
18. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
19. Την παραλαβή δικογράφων.
4) Τον κ. Καρακίτσο Απόστολο Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας, με αντιμισθία και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
3. Εποπτεύει και συντονίζει μέτρα και δράσεις που αφορούν τον τομέα της Πολιτικής Προστασίας (πυροπροστασία, αποχιονισμός, φυσικές καταστροφές κλπ).
4. Την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών που συμβαίνουν στα διοικητικά όρια του δήμου.
5. Η μέριμνα για την διατύπωση εισήγησης για το σχεδιασμό πολιτικής προστασίας του Δήμου, στο πλαίσιο του ετήσιου εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού.
6. Η μέριμνα για την εφαρμογή των σχετικών προγραμμάτων, μέτρων και δράσεων στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού.
7. Τον συντονισμό δράσης του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών.
8. Η εκπόνηση τοπικών προγραμμάτων για την προστασία και αναβάθμιση του φυσικού, αρχιτεκτονικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος, στο πλαίσιο των εθνικών και ευρωπαϊκών πολιτικών.
9. Την ευθύνη για την έκδοση αδειών λειτουργίας των παιδικών χαρών και των αθλητικών εγκαταστάσεων.
10. Την υπογραφή των χορηγούμενων από τον Δήμο αδειών ίδρυσης και λειτουργίας δημοτικών και ιδιωτικών παιδικών ή βρεφονηπιακών σταθμών.
11. Την ευθύνη για την προστασία και διαχείριση των δημοτικών δασών και αλσών.
12. Την ευθύνη για την προστασία των υδάτινων πόρων, την προστασία του εδάφους και των εσωτερικών υδάτων από την αλιεία ( λίμνες, ποταμοί) και η καταπολέμηση της ρύπανσης.
13. Την περισυλλογή και εν γένει μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα και τη λειτουργία καταφυγίων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και ειδικότερα την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 4039/2012 και του Ν4830/21.
14. Επιμελείται των προγραμμάτων ευαισθητοποίησης των πολιτών σε θέματα προστασίας των ζώων (συλλογή και φροντίδα αδέσποτων, παροχή κτηνιατρικών υπηρεσιών, καταπολέμηση λοιμωδών και παρασιτικών νοσημάτων ζώων, υιοθεσίες, ηλεκτρονική σήμανση, δημιουργία καταφυγίου, πάρκα σκύλων, αδειοδότηση ιδιωτικών κτηνιατρείων, επιβολή προστίμων κ.α.).
15. Την ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητά του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
16. Της διαφάνειας και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
17. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
18. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
19. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
20. Την παραλαβή δικογράφων.
5) Τον κ. Πανταζίδη Νικόλαο Αντιδήμαρχο Οικονομικής Διαχείρισης και Τεχνικών Θεμάτων χωρίς αντιμισθία του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :
1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές της.
2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
3. Την εποπτεία θεμάτων αρμοδιότητας της Οικονομικής και Τεχνικής Υπηρεσίας.
4. Να εποπτεύει και ελέγχει τον προγραμματισμό και την είσπραξη των εσόδων: φόρων, εισφορών, τελών, ενοικίων και λοιπών δικαιωμάτων.
5. Την υπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων
6. Να υπογράφει τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής και τα φύλλα εκκαθάρισης των δαπανών.
7. Της έγκρισης των δαπανών και της διάθεσης όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό του Δήμου πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής Απόφασης Ανάληψης Υποχρέωσης.
8. Να υπογράφει όλες τις προκηρύξεις διαγωνισμών έργων και προμηθειών του Δήμου, να εκδίδει τις αποφάσεις απ’ ευθείας αναθέσεων προμηθειών και να υπογράφει όλες τις σχετικές συμβάσεις.
9. Να εκδίδει αποφάσεις απευθείας ανάθεσης εργασιών και υπηρεσιών και να υπογράφει όλες τις σχετικές συμβάσεις.
10. Την υπογραφή συμβολαίων προσκυρώσεων με ιδιώτες – ιδιοκτήτες σύμφωνα με τις μελέτες των Πράξεων Εφαρμογής των Πολεοδομικών Μελετών του Δήμου.
11. Την εποπτεία θεμάτων κτηματολογίου.
12. Την εποπτεία καταγραφής της δημοτικής περιουσίας.
13. Την υπογραφή όλων των μισθωτηρίων συμβολαίων που πραγματοποιούνται για την εκμίσθωση δημοτικής ακίνητης περιουσίας ή κοινόχρηστών χώρων.
14. Την ευθύνη της παραλαβής των εκμισθωμένων δημοτικών ακινήτων μετά την λήξη των συμβάσεων και την διαπίστωση τήρησης των συμφωνηθέντων όρων για την παράδοσή τους.
15. Την υπογραφή πρωτοκόλλων διοικητικής αποβολής για αυθαίρετες καταλήψεις δημοτικών ακινήτων.
16. Την έκδοση αποφάσεων επιβολής προστίμων που αφορούν παραβάσεις των κανονισμών: α) καθαριότητας β) νεκροταφείων γ) υπαίθριας διαφήμισης δ) κοινόχρηστων χώρων του Δήμου καθώς και την επιβολή προστίμων για τέλη φωτισμού, ηλεκτροδοτούμενων χώρων και ΤΑΠ, καθώς και κάθε άλλου προστίμου.
17. Να υπογράφει:
α) Πράξεις επιβολής εισφοράς σε χρήμα.
β) Βεβαιώσεις εξόφλησης εισφοράς.
γ) Βεβαιώσεις υποβολής δήλωσης ιδιοκτησίας.
18. Την παραλαβή δικογράφων.
19. Την ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητά του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
20. Την ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων- παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
21. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
22. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
23. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
24. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
6) Την κ. Βασιλειάδου Άννα Αντιδήμαρχο Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Κοινωνικής Πρόνοιας με αντιμισθία και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
3. Την εποπτεία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π) και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών.
4. Την εποπτεία των Κ.Α.Π.Η. του δήμου.
5. Την εποπτεία εφαρμογής του προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»
6. Την προώθηση και ανάπτυξη της κοινωνικής αλληλεγγύης με τη δημιουργία τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, εθελοντικών οργανώσεων και ομάδων εθελοντών που θα δραστηριοποιούνται για την επίτευξη των στόχων και την υποβοήθηση του έργου της κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης του Δήμου.
7. Την εφαρμογή προγραμμάτων ή συμμετοχή σε προγράμματα και δράσεις:βρεφικής − παιδικής ηλικίας − τρίτης ηλικίας.
8. Τη μέριμνα για τη στήριξη αστέγων και οικονομικά αδύνατων δημοτών και κατοίκωνπου αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα διαβίωσης.
9. Την εφαρμογή προγραμμάτων βοήθειας και υποστήριξης διαφόρων ευπαθών ομάδων πληθυσμού του Δήμου ή και μεμονωμένων κατοίκων.
10. Την εφαρμογή πολιτικών ή τη συμμετοχή σε δράσεις και προγράμματα, που στοχεύουν στη μέριμνα, υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
11. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
12. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
13. Την ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητά του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
14. Την ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων- παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
15. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
16. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων
7) Τον κ. Επιτρόπου Παναγιώτη Αντιδήμαρχο Τουρισμού και Πολιτισμού με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές της.
2. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων της.
3. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
4. Την εκπόνηση και τη συμμετοχή σε προγράμματα για την τουριστική ανάπτυξη και την προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού,
5. Το συντονισμό δράσεων καθώς και των φορέων που συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη και προβολή του Δήμου.
6. Την εποπτεία και λειτουργία των : α) Πολιτισμού και β) Αθλητισμού που αναφέρονται στον Ν. 3463/2006 Άρθρο 75 παρ 1 περίπτωση στ΄.
7. Την λειτουργία πολιτιστικού και πνευματικού κέντρου.
8. Την λειτουργία ωδείου, χορωδίας και φιλαρμονικής.
9. Την λειτουργία μουσείου.
10. Την ίδρυση και λειτουργία πινακοθήκης.
11. Την ίδρυση και λειτουργία κινηματογράφου και θεάτρου.
12. Την ίδρυση και λειτουργία σχολής χορού θεάτρου ζωγραφικής γλυπτικής.
13. Την δημιουργία και λειτουργία κουκλοθέατρου, θεάτρου σκιών, θεατρικού εργαστηρίου, εργαστήριο ζωγραφικής, γλυπτικής, σχεδίου κλπ και η διοργάνωση σχετικών Εκθέσεων.
14. Την διοργάνωση συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων.
15. Την προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών σε εθνικό και ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
16. Την εφαρμογή πολιτικών για την ανάδειξη προστασία του τοπικού πολιτισμού.
17. Την διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.
18. Συντονίζει τη διοργάνωση των εκδηλώσεων των εθνικών και θρησκευτικών εορτών.
19. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
20. Την υπογραφή συμβολαίων προσκυρώσεων με ιδιώτες – ιδιοκτήτες σύμφωνα με τις μελέτες των Πράξεων Εφαρμογής των Πολεοδομικών Μελετών του Δήμου.
21. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
22. Να υπογράφει:
α) Πράξεις επιβολής εισφοράς σε χρήμα.
β) Βεβαιώσεις εξόφλησης εισφοράς.
γ) Βεβαιώσεις υποβολής δήλωσης ιδιοκτησίας.
23. Την παραλαβή δικογράφων.
24. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
8) Τον κ. Μόσχου Αθανάσιο Αντιδήμαρχο Αγροτικής Ανάπτυξης και Δημοτικών Ενοτήτων χωρίς αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
3. Τις αρμοδιότητες οι οποίες περιγράφονται στο άρθρο 59 παρ. 3 του Ν. 3852/2010 για όλες τις Δημοτικές Ενότητες και συγκεκριμένα τα κάτωθι :
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες σε όλες τις δημοτικές ενότητες
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται σε όλες τις δημοτικές ενότητες.
γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται σε όλες τις δημοτικές ενότητες καθώς και την ευθύνη να διατηρείται σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
4. Την εποπτεία της λειτουργίας Γραφείων Γεωργικής Ανάπτυξης
5. Δημιουργία ενημερωτικών εκδηλώσεων για τον αγροτικό πληθυσμό για βελτιωμένες μεθόδους παραγωγής και οργάνωσης εκμεταλλεύσεων, με σκοπό τη βελτίωση των παραγόμενων προϊόντων καθώς και την ενημέρωση του κοινού για νέες δυναμικές καλλιέργειες
6. Η προώθηση κάθε θέματος για την ανάπτυξη της γεωργίας, κτηνοτροφίας, και αλιείας, καθώς και τη διατήρηση του αγροτικού, κτηνοτροφικού και αλιευτικού πληθυσμού στις εστίες τους.
7. Ανάπτυξη και προώθηση του πρωτογενούς τομέα μέσω της συνεργασίας με την Τεχνική Υπηρεσία για συντήρηση, βελτίωση και εκτέλεση έργων τεχνικής υποδομής που αφορούν την γεωργία και σχετίζονται με την αγροτική οδοποιία, τα έργα βελτίωσης βοσκοτόπων και τα εγγειοβελτιωτικά έργα
8. Προώθηση, προβολή και ανάδειξη των τοπικών και αγροτικών προϊόντων
9. Η ανάπτυξη, προστασία, εκτίμηση και παρακολούθηση της φυτικής και ζωικής παραγωγής.
10. Την διαχείριση των βοσκοτόπων.
11. Την εποπτεία συντήρησης της αγροτικής οδοποιίας.
12. Σε συνεργασία με τους αρμόδιους αντιδημάρχους για την καθημερινότητα της Δημοτικής Ενότητας Εγνατίας :
Α. Την ευθύνη της Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων.
Β. Την ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας των παιδικών χαρών και των αθλητικών εγκαταστάσεων.
Γ. Την ευθύνη ευταξίας καθαριότητας και συντήρησης των κοιμητηρίων και την μέριμνα για την εφαρμογή του κανονισμού κοιμητηρίων.
Δ. Την συντήρηση και επισκευή δικτύων ηλεκτροφωτισμού και την λήψη μέτρων για την ασφάλεια εσωτερικών και εξωτερικών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.
13. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
14. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
15. Την ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητά του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
16. Την ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων- παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
17. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
18. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
Β) 1) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Ιορδανίδη Θεοδώρου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μόσχου Αθανάσιο και αντίστροφα.
2) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Σαββόπουλου Χρήστου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αμανετίδης Ραφαήλ και αντίστροφα.
3) Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Καρακίτσο Απόστολο, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Βασιλειάδου Άννα και αντίστροφα.
4) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Πανταζίδη Νικόλαου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Επιτρόπου Παναγιώτης και αντίστροφα.
Γ) Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιορδανίδης Θεόδωρος που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Πανταζίδη Νικόλαο.
Ο Δήμαρχος Βόλβης
Διαμαντής Ι. Λιάμας