•       •   
  • 2397061900
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αποφάσεις Δημάρχου

Τροποποίηση της αριθμ. 285/2019 προγενέστερης απόφασης Δημάρχου που αφορά ορισμό Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων

sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 09-03-2020

Αριθμ. Πρωτ. : 3563

Απόφαση  αριθμ.  74/2020

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη:

1) Τις διατάξεις  του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»  ΦΕΚ 87 /τ.Α΄/2010.

2) Τις διατάξεις  του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006.

3) Τις διατάξεις  της παρ. 3 του άρθρου 44  του Ν. 3979/2011. 

4) Τις διατάξεις του άρθρου 88  του Ν. 3463/2006.

5) Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας  του Δήμου που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 999/τ.Β΄/24-3-2017, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. 

6) Την αριθμ. 285/11-09-2019 προγενέστερη Απόφαση Δημάρχου. 

7) Την ανάγκη  ορισμού Εντεταλμένων Συμβούλων  για την επικουρία μας και την εύρυθμη λειτουργία  των Υπηρεσιών του Δήμου.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

A) Τροποποιούμε την αριθμ. 285/2019  προγενέστερη Απόφαση με την οποία ορίστηκαν δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας ως Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι  και αναθέτουμε χωρίς αμοιβή, την εποπτεία και τον συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου στους παρακάτω συμβούλους με τις εξής αρμοδιότητες :  

1) Τον κ. Γκολιδάκη Χρήστο ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Υποδομών και Ενεργειακής εξοικονόμησης 

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
2. Την εφαρμογή πολιτικών ή τη συμμετοχή σε δράσεις και προγράμματα, που στοχεύουν στην ενεργειακή εξοικονόμηση και στην βελτίωση των υποδομών.

3 Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

4. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.

5. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

6.  Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων 

7. την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

2) Τον κ. Θωμά Νικόλαο ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Υγείας και Πρόνοιας και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
2. Την εφαρμογή και υλοποίηση: α) προγραμμάτων δημόσιας υγιεινής που οργανώνονται από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ή από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

3. Την πληροφόρηση των δημοτών για θέματα δημόσιας υγείας.

4. Την εφαρμογή προγραμμάτων προληπτικής ιατρικής.

5.Την δημιουργία και λειτουργία κοινωνικών δομών στο Δήμο (κοινωνικό ιατρείο, κοινωνικό φαρμακείο).

6. Την εποπτεία του Κέντρου Κοινότητας.

7. Την εφαρμογή πολιτικών ή τη συμμετοχή σε δράσεις και προγράμματα, που στοχεύουν στη μέριμνα, υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

8. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

9. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.

10. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

11  Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων 

12. την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

3) Την κ. Δαγκλή Μαρία ως  Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο Εθελοντισμού, Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές της.

2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

3. Την προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού.

4.Την προσέλκυση εθελοντών και την οργάνωση σχετικού μητρώου.

5.Την ενθάρρυνση της εθελοντικής συμμετοχής των πολιτών στις δράσεις του Δήμου.

6.Την ανάπτυξη του αισθήματος της «κοινωνικής συμμετοχής»

7. Τη λειτουργία ανοικτού πανεπιστημίου 

8.  Την εφαρμογή  προγραμμάτων του κέντρου δια βίου μάθησης

9. Σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο για την καθημερινότητα της Δημοτική Ενότητας Εγνατίας:

Α. Την ευθύνη της Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων.

Β. Την ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας των παιδικών χαρών και των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Γ. Την ευθύνη ευταξίας καθαριότητας και συντήρησης των κοιμητηρίων και την μέριμνα για την εφαρμογή του κανονισμού κοιμητηρίων.

Δ. Την εποπτεία συντήρησης της αγροτικής οδοποιίας.

10. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων της.

11.Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

12.  Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων. 

13. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

4) Τον κ. Κοροσίδη Ιωάννη ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Διαχείρισης  Καθημερινότητας και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.

2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

3. Σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο για την καθημερινότητα της  δημοτικής ενότητας Αρέθουσας:

Α. Την ευθύνη της Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων.

Β. Την ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας  των παιδικών χαρών και των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Γ. Την ευθύνη ευταξίας καθαριότητας και  συντήρησης των κοιμητηρίων και την μέριμνα για την εφαρμογή του κανονισμού κοιμητηρίων.

Δ. Την εποπτεία συντήρησης της αγροτικής οδοποιίας.

4. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.

5. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

6.  Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων 

7. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

5) Τον κ. Παπαγερά Παναγιώτη ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Συντήρησης και Επισκευής Υποδομών και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.

2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

3. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.

4. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

5. Την ευθύνη για τη συντήρηση των δημοτικών κτηρίων.

6. Την ευθύνη συντήρησης αθλητικών εγκαταστάσεων.

7. Την ευθύνη συντήρησης των πεζοδρομίων και στάσεων λεωφορείων.

8. Την ευθύνη συντήρησης των παιδικών χαρών, των πάρκων και  χώρων πρασίνου.

9. Τη συντήρηση υποδομών για την στήριξη της τοπικής οικονομίας, όπως έργων οδοποιίας, συστημάτων άρδευσης, αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.

10. Την ευθύνη για την εφαρμογή του Νόμου 3481/2006 που προβλέπει τον έλεγχο των οδών, τη διαπίστωση προβλημάτων και την αποκατάστασή τους.

11. Την ευθύνη για την αποκατάσταση των προβλημάτων στα πεζοδρόμια αν οι παρόδιοι, που είναι υπεύθυνοι για τη συντήρησή τους, αδιαφορήσουν ύστερα από έκκληση των υπηρεσιών του Δήμου.

12  Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων 

13.Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

14. Την παραλαβή δικογράφων.

6) Την κ. Σαλέπη Στέλλα ως Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
2. Την εφαρμογή πολιτικών ή τη συμμετοχή σε δράσεις και προγράμματα για την προώθηση της ψηφιακής διακυβέρνησης.

3. Την εφαρμογή και προώθηση προγραμμάτων έξυπνης πόλης.

4. Την παρακολούθηση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων. 

5. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

6. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.

7. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

8.  Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων 

9. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Β) Εξουσιοδοτούνται οι προαναφερόμενοι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι για την υπογραφή  με εντολή Δημάρχου, των σχετικών με τα θέματα που τους ανατίθενται, εγγράφων, βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων.

Γ) Οι ανωτέρω Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, θα χρησιμοποιούν γραφεία  από τις υφιστάμενες δομές υποστήριξης των πολιτικών οργάνων του Δήμου  και γραμματειακή υποστήριξη από τους υπαλλήλους του Δήμου.

                                                   

Ο  ΔΗΜΑΡΧΟΣ  ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας