•      •   
  • 2397061900
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αποφάσεις Δημάρχου

Ορισμός Αντιδημάρχων για το χρονικό διάστημα από 02-09-2019 έως 31-08-2020

sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 2-9-2019

Αριθμ. Πρωτ. : 18905

Θέμα: «Ορισμός Αντιδημάρχων για το χρονικό διάστημα από 02-09-2019 έως 31-08-2020»

Απόφαση 278 /2019

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Την απογραφή πληθυσμού του 2011 σύμφωνα με την οποία (ΦΕΚ 3465/τ.Β΄/28.12.2012) οι έξι (6) πρώην Δήμοι και νύν Δημοτικές Ενότητες: Αγίου Γεωργίου – Απολλωνίας –Αρέθουσας- Εγνατίας – Μαδύτου και Ρεντίνας που αποτελούν τον Δήμο Βόλβης έχουν αθροιστικά πληθυσμό 23.478 κατοίκους.

2) Τις διατάξεις : α)  των άρθρων 9,58, 59 και 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» ΦΕΚ 87/τΑ΄/ 7-6-2010 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

3) Τις διατάξεις των άρθρων 41 και 68 του Ν. 4555/2018 και τις διατάξεις των  άρθων 2, 5 και 114  του Ν. 4623/2019.

4) Την υπ’ αριθμ.15.150/15-04-2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010» (ΦΕΚ 955-Β και διορθ. σφαλμ. ΦΕΚ 1034-Β΄)

5) Το γεγονός ότι σύμφωνα με την παραπάνω ισχύουσα νομοθεσία, ο αριθμός των Αντιδημάρχων στο Δήμο Βόλβης  ανέρχεται σε έξι (6).

6) Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Βόλβης, ο οποίος εγκρίθηκε με την αριθμ. 2968/13-01-2017 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης  (ΦΕΚ 999/Β΄/24-03-2017) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Α. Ορίζουμε τους παρακάτω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Βόλβης, με θητεία από 02-09-2019 μέχρι 31-08-2020, και τους μεταβιβάζουμε αρμοδιότητες ως εξής :

 

1) Τον κ. Ιορδανίδη Θεόδωρο Αντιδήμαρχο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τοπικής Οικονομίας του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
  3. Την εποπτεία της λειτουργίας Γραφείων Γεωργικής Ανάπτυξης (Γ.Γ.Α.)
  4. Η προώθηση κάθε θέματος για την ανάπτυξη της γεωργίας, κτηνοτροφίας, και αλιείας, καθώς και τη διατήρηση του αγροτικού, κτηνοτροφικού και αλιευτικού πληθυσμού στις εστίες τους.
  5. Η ανάπτυξη, προστασία, εκτίμηση και παρακολούθηση της φυτικής και ζωικής παραγωγής.
  1. Την διαχείριση των βοσκοτόπων.
  2. Την αρμοδιότητα για τη χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας κτηνοτροφικών -πτηνοτροφικών εγκαταστάσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3698/2008 (ΦΕΚ 198Α΄).
  1. Τον καθορισμό των όρων λειτουργίας των λαϊκών αγορών και των εμποροπανηγύρεων και για την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων.
  2. Η χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση των αδειών ίδρυσης, λειτουργίας και εγκατάστασης των καταστημάτων και επιχειρήσεων.
  3. Η τήρηση των διατάξεων που αφορούν το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων.
  4. Η χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας κινηματογράφων,  θεάτρων και παρεμφερών επιχειρήσεων και η διενέργεια των προβλεπόμενων επιθεωρήσεων.
  5. Η χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας παιδότοπων και  διάφορων ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων, όπως λούνα πάρκ, τσίρκο, πίστες αυτοκινητιδίων, που  προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, καθώς και ο έλεγχος τήρησης των σχετικών διατάξεών.
  6.  Η χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών τεχνικών ψυχαγωγικών παιγνίων και παροχής  υπηρεσιών διαδικτύου, καθώς και ο έλεγχος τήρησης των σχετικών διατάξεων.
  7. Η χορήγηση και ανάκληση άδειας λειτουργίας μουσικών οργάνων, καθώς και ο έλεγχος  τήρησης των σχετικών διατάξεων.
  8. Τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, καθώς και τον έλεγχο της ηχορύπανσης.
  9. Τον έλεγχο των όρων και των ωρών λειτουργίας μουσικής σε καταστήματα.
  10. Την υπογραφή αποφάσεων :

α) Οριστικής ή προσωρινής σφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος λόγω έλλειψης άδειας λειτουργίας ή άλλων λόγων όπου προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.

β) Οριστικής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας καταστημάτων.

γ) Προσωρινής αφαίρεσης αδειών λειτουργίας από 10 έως 60 ημέρες.

δ)Αποφάσεις αποσφράγισης καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

ε)Ακυρωτικές αποφάσεις προσωρινών αφαιρέσεων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

  1. Την εποπτεία της χρήσης και λειτουργίας των δημοτικών καταστημάτων και γραφείων.
  2. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και ενώπιον κάθε Αρχής .
  3. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα όλων των αρμοδιοτήτων του.
  4. Την άσκηση αρμοδιότητας των άρθρων 94 παρ. 6 εδάφια 28-42 του Ν. 3852/2010.
  5. Τον καθορισμό χώρων για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθρια διαφήμισης.
  6. Την αρμοδιότητα να επιβάλει πρόστιμα για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (Ν. 2946/2001 ΦΕΚ 224/τΑ΄/2001).
  7. Τη χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών χρήσης πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων.
  8. Την διαχείριση και αντιμετώπιση των προβλημάτων των κοινόχρηστων χώρων αιγιαλού και παραλίας.
  1. Την έκδοση Αποφάσεων επιβολής προστίμων που αφορούν παραβάσεις του κανονισμού χρήσης κοινόχρηστων χώρων του Δήμου.
  2. Την εφαρμογή του κανονισμού λειτουργίας των κοινοχρήστων χώρων χρησιμοποιώντας τα ανάλογα μέσα και προσωπικό.
  3. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
  4. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
  5. Την παραλαβή δικογράφων.

 

2) Τον κ. Μπουρλή Γεώργιο Αντιδήμαρχο Δημοτικών Ενοτήτων και Τεχνικής Υπηρεσίας του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  2. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
  3. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής για θέματα του τομέα αρμοδιοτήτων του.
  4. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
  5. Την εποπτεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
  6. Την εποπτεία της ασφάλειας και εκτέλεσης των Τεχνικών Έργων.
  7. Την εποπτεία των εργασιών των μηχανημάτων έργων.
  8. Την ευθύνη για την έκδοση αδειών λειτουργίας των παιδικών χαρών και των αθλητικών εγκαταστάσεων.
  9. Την υπογραφή των χορηγούμενων από τον Δήμο αδειών ίδρυσης και λειτουργίας δημοτικών και ιδιωτικών παιδικών ή βρεφονηπιακών σταθμών.
  10. Να υπογράφει:

α) Πράξεις επιβολής εισφοράς σε χρήμα.

β) Βεβαιώσεις εξόφλησης εισφοράς.

γ) Βεβαιώσεις υποβολής δήλωσης ιδιοκτησίας.

  1. Την υπογραφή συμβολαίων προσκυρώσεων με ιδιώτες – ιδιοκτήτες σύμφωνα με τις μελέτες των Πράξεων Εφαρμογής των Πολεοδομικών Μελετών του Δήμου.
  2. Τις αρμοδιότητες οι οποίες περιγράφονται στο άρθρο 59 παρ. 3 του Ν. 3852/2010 για όλες τις Δημοτικές Ενότητες και συγκεκριμένα τα κάτωθι :

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες σε όλες τις δημοτικές ενότητες

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται σε όλες τις  δημοτικές  ενότητες.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται σε όλες τις δημοτικές ενότητες καθώς και την ευθύνη να διατηρείται σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στις επιμέρους δημοτικές ενότητες.

  1. Την εποπτεία των εργαζομένων του τομέα του.
  2. Την ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητά του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας
  3. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
  4. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
  5. 17. Την παραλαβή δικογράφων.

 

3) Τον κ. Σαββόπουλο Χρήστο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας - Ανακύκλωσης και Ηλεκτροφωτισμού και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  2. Την εποπτεία των εργαζομένων του τομέα του.
  3. Την εποπτεία ανακύκλωσης και αποκομιδής απορριμμάτων

4.Τη διαχείριση στερεών αποβλήτων, σε επίπεδο προσωρινής αποθήκευσης, μεταφόρτωσης, επεξεργασίας, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης, λειτουργίας σχετικών εγκαταστάσεων

  1. Την εποπτεία και τον έλεγχο για την παράνομη και ανεξέλεγκτη απόρριψη απορριμμάτων ή λυμάτων σε πρώην ΧΑΔΑ ή σε άλλους δημόσιους χώρους.
  2. Για την καθημερινότητα όλων των δημοτικών ενοτήτων :

Α. Την ευθύνη της Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων.

Β. Την ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας  των παιδικών χαρών και των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Γ. Την ευθύνη ευταξίας καθαριότητας και  συντήρησης των κοιμητηρίων και την μέριμνα για την εφαρμογή του κανονισμού κοιμητηρίων.

  1. Την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων.
  2. Την συντήρηση και επισκευή δικτύων ηλεκτροφωτισμού.
  1. Την ευθύνη για τον προγραμματισμό κίνησης οχημάτων της Υπηρεσίας Ηλεκτροφωτισμού.
  2. Την λήψη μέτρων και την ασφάλεια των εγκαταστάσεων εσωτερικού χώρου στα κτίρια αλλά και στις εγκαταστάσεις εξωτερικών χώρων, κυρίως ηλεκτρολογικών (φωτισμός οδών, πλατειών, ΦΟΠ και των εγκαταστάσεων αυτών).
  3. Τη ευθύνη του γραφείου κίνησης και την καλή λειτουργία των οχημάτων και μηχανημάτων, την χρέωσή τους για συντήρηση, τον τεχνικό έλεγχο (Κ.Τ.Ε.Ο.), την ασφάλισή τους, την κάρτα καυσαερίων και τη νόμιμη κυκλοφορία τους.
  1. Την παρακολούθηση του προγράμματος Καθαρές Ακτές - Καθαρές Θάλασσες και την εποπτεία της ναυαγοσωστικής κάλυψης των ακτών του Δήμου.
  2. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
  3. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
  4. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας που πραγματοποιείται στον Δήμο μέσω ΟΑΕΔ, υπογράφοντας όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα πρόσληψης, τοποθέτησης και αποχώρησης των απασχολούμενων.
  5. Την ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  6. Την ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων- παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  7. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
  8. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
  9. Την παραλαβή δικογράφων.

 

4) Τον κ. Πανταζίδη Νικόλαο Αντιδήμαρχο  Οικονομικής Διαχείρισης, του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές της.
  2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
  1. Να εποπτεύει και ελέγχει τον προγραμματισμό και την είσπραξη   των εσόδων: φόρων, εισφορών, τελών, ενοικίων και λοιπών δικαιωμάτων.
  2. Την υπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων
  3. Να υπογράφει τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής και τα φύλλα εκκαθάρισης των δαπανών.
  4. Να υπογράφει όλες τις προκηρύξεις διαγωνισμών έργων και προμηθειών του Δήμου, να εκδίδει τις αποφάσεις απ’ ευθείας αναθέσεων προμηθειών και να υπογράφει όλες τις σχετικές συμβάσεις.
  5. Να εκδίδει αποφάσεις απευθείας ανάθεσης εργασιών και να υπογράφει όλες τις σχετικές συμβάσεις.
  6. Την υπογραφή συμβολαίων προσκυρώσεων με ιδιώτες – ιδιοκτήτες σύμφωνα με τις μελέτες των Πράξεων Εφαρμογής των Πολεοδομικών Μελετών του Δήμου.
  7. Την υπογραφή όλων των μισθωτηρίων συμβολαίων που πραγματοποιούνται για την εκμίσθωση δημοτικής ακίνητης περιουσίας ή κοινόχρηστών χώρων.
  8. Την ευθύνη της παραλαβής των εκμισθωμένων δημοτικών ακινήτων μετά την λήξη των συμβάσεων και την διαπίστωση τήρησης των συμφωνηθέντων όρων για την παράδοσή τους.
  9. Την υπογραφή πρωτοκόλλων διοικητικής αποβολής για αυθαίρετες καταλήψεις δημοτικών ακινήτων.
  10. Την έκδοση αποφάσεων επιβολής προστίμων που αφορούν παραβάσεις των κανονισμών: α) καθαριότητας β) νεκροταφείων γ) υπαίθριας διαφήμισης δ) άρδευσης του Δήμου καθώς και την επιβολή προστίμων για τέλη φωτισμού, ηλεκτροδοτούμενων χώρων και ΤΑΠ.
  11. Την   ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητά του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  12. Την ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων- παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  13. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
  14. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
  15. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
  16. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
  17. Την παραλαβή δικογράφων.

 

5) Την κ. Βασιλειάδου Άννα Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Ισότητας των Φύλων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη,  της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές της.
  2. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων της.
  3. Την εποπτεία των Κ.Ε.Π.
  4. Την δημιουργία και εποπτεία κοινωνικών δομών και δράσεων ( κοινωνικού παντοπωλείου, κοινωνικού Φροντιστηρίου, κάρτας Αλληλεγγύης, δημοτικής τράπεζας αίματος κλπ).
  5. Την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων για την υποστήριξη και  κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων σε συνεργασία με τον ΟΚΠΑΠ.
  6. Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων για την προώθηση της ισότητας των δύο φύλων.
  7. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
  8. Την παραλαβή δικογράφων.
  9. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
  10. την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
  11. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.

 

6) Τον  κ. Σιάγκα Βασίλειο Αντιδήμαρχο Ποιότητας Ζωής και Περιβάλλοντος, ορίζεται πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.
  3. Την ευθύνη για την προστασία και διαχείριση των δημοτικών δασών και αλσών.
  4. Την ευθύνη για την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων, την προστασία του εδάφους και των  εσωτερικών υδάτων από την αλιεία ( λίμνες, ποταμοί) και η καταπολέμηση της ρύπανσης.
  5. Την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων, την προστασία του εδάφους και την καταπολέμηση της ρύπανσης.
  6. Η μέριμνα, σύμφωνα με τις ισχύουσες πυροσβεστικές διατάξεις, για την τήρηση των υποχρεώσεων καθαρισμού, από τους ιδιοκτήτες, νομείς, και επικαρπωτές, των οικοπέδων και των ακάλυπτων χώρων.
  7. 7.Την περισυλλογή και εν γένει μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα και τη λειτουργία καταφυγίων και ειδικότερα την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 4039/2012 για «Τα δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα συντροφιάς και την προστασία των ζώων από την εκμετάλλευση ή τη χρησιμοποίηση με κερδοσκοπικό σκοπό»
  1. Την   ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητά του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  2. Της διαφάνειας και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
  3. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.
  4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
  5. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.
  6. Την παραλαβή δικογράφων.

Β. 1) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Ιορδανίδη Θεοδώρου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μπουρλής Γεώργιος και αντίστροφα.

2)Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Σαββόπουλου Χρήστου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Πανταζίδης Νικόλαος και αντίστροφα.

3) Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Βασιλειάδου Άννας, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σιάγκας Βασίλειος και αντίστροφα.

Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιορδανίδης Θεόδωρος που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Μπουρλή Γεώργιο.

Ο Δήμαρχος Βόλβης

ΛΙΑΜΑΣ Ι. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ


Επικοινωνία

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ
Σταυρός Θεσσαλονίκης
Τ.Κ. 57014

Γραμμή Δημότη: 2397061900
Δημοτολόγια: 2397027535
Οικονομική Υπηρεσία: 2397330211
Γραμματεία Δημάρχου: 2397061661
E-mail: dimos@dimosvolvis.gr

Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης
ΚΕΠ
ΥΕΑΗΔ
Δι@ύγεια • διαφάνεια στο κράτος
ΣΥΖΕΥΞΙΣ
ΠΚΜ Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης
© 2019 Δήμος Βόλβης | Όροι χρήσης | Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων • Σχεδιασμός Ιστοσελίδας Infinite ICT