•       •   
  • 2397061900
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αποφάσεις

sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 20-7-2015

Αριθμ. Πρωτ. : 15893

Απόφαση αριθμ. 234/2015.

Θέμα: «Ορισμός Εντεταλμένου Δημοτικού Συμβούλου »

Απόφαση αριθμ. 234/2015

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» ΦΕΚ 87 /τ.Α΄/2010.

2) Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006.

3) Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 44 του Ν. 3979/2011

4) Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3463/2006

5) Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 2399/τ.Β΄/27-10-2011.

6) Την ανάγκη ορισμού Εντεταλμένου Συμβούλου για την επικουρία μας και την εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών του Δήμου.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Α. Ορίζουμε τον κ. Σιάγκα Βασίλειο   δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο για θέματα Αγροτικής Ανάπτυξης με ευθύνη την επίβλεψη, την εποπτεία και τον συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου, σε συνεργασία και με την επικουρία του καθύλην αρμόδιου Αντιδημάρχου:

1) Την εποπτεία της λειτουργίας Γραφείων Γεωργικής Ανάπτυξης.

2) Την άσκηση εποπτείας των Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (Τ.Ο.Ε.Β.) καθώς και την αξιοποίηση εγγειοβελτιωτικών έργων με εφαρμογή σωστής άρδευσης και στράγγισης.

3) Την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων, την προστασία του εδάφους και την καταπολέμηση της ρύπανσης.

4) Την διαχείριση βοσκότοπων.

5) Την έρευνα και μελέτη κάθε θέματος για την ανάπτυξη της γεωργίας, κτηνοτροφίας και αλιείας καθώς και τη διατήρηση του αγροτικού, κτηνοτροφικού και αλιευτικού πληθυσμού στις εστίες τους.

6) Την ανάπτυξη, προστασία, εκτίμηση και παρακολούθηση της φυτικής και ζωικής παραγωγής.

7) Την προστασία, την αξιοποίηση και την εκμετάλλευση των τοπικών φυσικών πόρων και περιοχών, των ιαματικών πηγών και των ήπιων ή ανανεώσιμων μορφών ενέργειας, καθώς και την κατασκευή, συντήρηση και διαχείριση των σχετικών έργων και εγκαταστάσεων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.  

8) Την υπογραφή με εντολή Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες, πλην χρηματικών ενταλμάτων.

Β. Ο ανωτέρω Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος, θα χρησιμοποιεί μέχρι νεοτέρας γραφεία από τις υφιστάμενες δομές υποστήριξης των πολιτικών οργάνων του Δήμου.

Γ. Η παρούσα απόφαση ισχύει από την ημερομηνία υπογραφής της έως ανακλήσεώς της με μεταγενέστερη απόφαση. Να δημοσιευτεί δε μία φορά, σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στην Διαύγεια.  

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 20-7-2015

Αριθμ. Πρωτ. : 15891

Απόφαση αριθμ. 233/2015

Θέμα:«Τροποποίηση της αριθμ. 180/2014 προγενέστερης Απόφασης Δημάρχου που αφορά τον ορισμό με τις καθ’ ύλη και κατά τόπο αρμοδιότητες έξι (6) Αντιδημάρχων και συμπλήρωση των καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων σε δύο (2) εξ’ αυτών».

Απόφαση αριθμ. 233/2015

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Την απογραφή πληθυσμού του 2011 σύμφωνα με την οποία (ΦΕΚ 3465/τ.Β΄/28.12.2012) οι έξι (6) πρώην Δήμοι και νύν Δημοτικές Ενότητες: Αγίου Γεωργίου – Απολλωνίας –Αρέθουσας- Εγνατίας – Μαδύτου και Ρεντίνας που πλέον αποτελούν τον Δήμο Βόλβης έχουν αθροιστικά πληθυσμό 23.478 κατοίκους.

2) Τις σχετικές διατάξεις του άρθρου και του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» ΦΕΚ 87/τΑ΄/ 7-6-2010 όπως τροποποιήθηκε με την διάταξη του άρθρου 6 του Ν. 4071/2012.

3) Την υπ’ αριθμ.15.150/15-04-2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010» όπως ισχύει.

4) Το γεγονός ότι ο Δήμος Βόλβης εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2 του Ν. 3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν έξι (6) Αντιδήμαρχοι.

5) Τις σχετικές διατάξεις της παρ. 3 ε΄ του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012 (Α΄40) αναφορικά με το ορισμό αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.

6) Τις σχετικές διατάξεις του Ν. 4093/2012 (παρ.ΣΤ΄ υποπαρ. ΣΤ1)

7) Το Π.Δ/γμα 497/91 (ΦΕΚ Α΄/180/1991) όπως συμπληρώθηκε & τροποποιήθηκε με το άρθρο 47 του Ν. 2218/94 και με τον Ν. 2307/1995 (ΦΕΚ 113/Α/1995).

8) Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Βόλβης (ΦΕΚ 2399/τ.Β΄/27-10-2011)

9) Τις αριθμ. 180/12-09-2014 και 221/31-10-2014 προγενέστερες Αποφάσεις Δημάρχου με τις οποίες καθορίστηκαν οι αρμοδιότητες καθ’ ύλην και κατά τόπο για τους έξι (6) Αντιδήμαρχοι του Δήμου Βόλβης.

10) Τις παρούσες  ανάγκες του Δήμου Βόλβης και τις διαπιστωθείσες δυσλειτουργίες σε ότι αφορά τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες ανά Αντιδήμαρχο.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε τις αριθμ. 180/12-09-2014 και 221/31-10-2014 προγενέστερες Αποφάσεις Δημάρχου σε ότι αφορά τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες για τους παρακάτω Αντιδημάρχους:

Α) Προσθήκη μετά την παράγραφο Α3 υποπαράγραφο 29, νέων υποπαραγράφων ως εξής :

Στον κ. Δεμερτζή Γεώργιο που έχει ορισθεί Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Εποπτείας Νομικών Προσώπων δίχως αντιμισθία,πέραν των μέχρι τώρα αρμοδιοτήτων, του μεταβιβάζουμε επιπλέον τις   παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες :

30) Να υπογράφει όλες τις προκηρύξεις διαγωνισμών έργων και προμηθειών του Δήμου, να εκδίδει τις αποφάσεις απευθείας αναθέσεων προμηθειών και να υπογράφει όλες τις σχετικές συμβάσεις.

31) Να εκδίδει αποφάσεις απευθείας ανάθεσης εργασιών και να υπογράφει όλες τις σχετικές συμβάσεις.

32) Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας που πραγματοποιείται στον Δήμο μέσω ΟΑΕΔ υπογράφοντας όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα πρόσληψης, τοποθέτησης και αποχώρησης των απασχολούμενων.

33) Την υπογραφή των πράξεων – αποφάσεων κάθε εγγραφής, διαγραφής, μεταφοράς από τη μία σε άλλη οικογενειακή μερίδα, προσθήκη ελλειπόντων στοιχείων, διόρθωση εσφαλμένων στοιχείων καθώς και κάθε άλλη μεταβολή που ενεργείται στο Δημοτολόγιο και στα μητρώα αρρένων του Δήμου.

Β) Προσθήκη μετά την παράγραφο Α5 υποπαράγραφο 22, νέων υποπαραγράφων ως εξής :

Στον κ. Καρακίτσο Απόστολο που έχει ορισθεί Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Οικονομικής Διαχείρισης με αντιμισθία,πέραν των μέχρι τώρα αρμοδιοτήτων, του μεταβιβάζουμε επιπλέον τις   παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες :

23) Την υπογραφή όλων των μισθωτηρίων συμβολαίων που πραγματοποιούνται για την εκμίσθωση δημοτικής ακίνητης περιουσίας.

24) Την ευθύνη της παραλαβής των εκμισθωμένων δημοτικών ακινήτων μετά την λήξη των συμβάσεων και την διαπίστωση τήρησης των συμφωνηθέντων όρων για την παράδοσή τους.

Κατά τα άλλα σε ότι αφορά τις καθ’ ύλην και κατά τόπο αρμοδιότητες, την αναπλήρωση κάθε Αντιδημάρχου καθώς και την αναπλήρωση του Δημάρχου ισχύουν οι αριθμ. 180/12-09-2014 και 221/31-10-2014 προγενέστερες Αποφάσεις Δημάρχου.

Η παρούσα απόφαση ισχύει από την ημερομηνία της υπογραφής της και εντέλλεται να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στην Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Σταυρός 8-6-2015

Αριθμ. Πρωτ. : 11851

Απόφαση αριθμ. 176Α/2015

Θέμα: «Τροποποίηση της αριθμ. 189Α/2014 προγενέστερης απόφασης Δημάρχου και ανάκληση αρμοδιοτήτων & εξουσιοδοτήσεων ορισθέντος εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου».

Απόφαση αριθμ. 176Α/2015

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» ΦΕΚ 87 /τ.Α΄/2010.

2) Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006.

3) Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 44 του Ν. 3979/2011

4) Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3463/2006

5) Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 2399/τ.Β΄/27-10-2011.

6) Την αριθμ. 189Α/2014 προγενέστερη Απόφαση Δημάρχου με την οποία ορίστηκαν Εντεταλμένοι Δημοτικού Σύμβουλοι με συγκεκριμένες αρμοδιότητες.

7) Την ανάγκη επανακαθορισμού των χορηγηθεισών αρμοδιοτήτων σε εντεταλμένους δημοτικούς Συμβούλους.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Τροποποιούμε την αριθμ. 189Α/2014 προγενέστερη απόφαση με την οποία ορίστηκαν τρείς (3) δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας ως Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι και ανακαλούμε όλες τις χορηγηθείσες αρμοδιότητες και εξουσιοδοτήσεις που ανατέθηκαν στον δημοτικό σύμβουλο κ. Βασιλάκη Δημήτριο α) για θέματα επιχειρηματικότητας και απασχόλησης και β) για διαγωνισμούς, αναθέσεις έργων, εργασιών και προμηθειών.

Κατά τα άλλα σε ότι αφορά τις χορηγηθείσες αρμοδιότητες και εξουσιοδοτήσεις στους εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους Καλούδη Ευστράτιο και Χατζή Χρήστο, ισχύει η αριθμ. 189Α /2014 προγενέστερη Απόφαση Δημάρχου.

Η παρούσα απόφαση ισχύει έως ανακλήσεώς της με μεταγενέστερη απόφαση. Να δημοσιευτεί δε μία φορά, σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στην Διαύγεια.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας


ΑΔΑ:7Η4ΓΩ9Ω-ΧΩ0

sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α

Από το πρακτικό της αριθ. 6/2015 συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Βόλβης Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Αριθ. Αποφάσεως 88/2015

Περίληψη : Καθορισμός τρόπου καταβολής τελών χρήσης κοινόχρηστων χώρων.

Στο Σταυρό και στο Δημοτικό κατάστημα του Δήμου Βόλβης, σήμερα 29 του μηνός Μαΐου του έτους 2015 ημέρα Παρασκευή και ώρα 19.00΄, συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Βόλβης Ν. Θεσσαλονίκης, μετά από την υπ’ αριθ. 10.348/25-05-2015 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα του Δήμου, στο Δημοτικό κατάστημα της έδρας του Δήμου (Σταυρός) καθώς και στις Δημοτικές Ενότητες Αγίου Γεωργίου, Μαδύτου, Απολλωνίας, Αρέθουσας και Εγνατίας, επιδόθηκε κανονικά στον Δήμαρχο και σε καθένα Δημοτικό Σύμβουλο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95 του Ν. 3463/2006, του Δημοτικού και Κοινοτικού κώδικα και όμοιες άρθρου 67 Ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης). Πριν από την έναρξη της συνεδρίασης, διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, γιατί σε σύνολο 27 μελών, βρέθηκαν παρόντα 26, δηλαδή:

ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

1.- ΘΩΜΑ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)

2.- ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΝΑ

3.- ΜΠΟΥΡΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

4.- ΠΑΠΑΓΕΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

5.- ΧΑΤΖΗ-ΤΖΙΒΕΛΕΚΗ ΜΑΡΙΑ

6.- ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

7.- ΠΑΝΤΣΑΚΗ ΣΟΥΛΤΑΝΑ

8.-   ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

9.- ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

10.- ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

11.- ΣΤΟΪΤΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

12.- ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

13.- ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

14.- ΠΟΛΥΖΩΪΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

15.- ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ

16.- ΣΑΡΑΦΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ

17.- ΣΙΑΓΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

18.- ΝΑΝΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

19.- ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

20.- ΓΟΥΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

21.- ΧΑΤΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

22.-ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ

23.- ΝΟΥΡΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

24.- ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

25.- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

26.- ΒΑΚΟΥΦΑΡΗΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ

1.- Οι Δ.Σ. α.- κ. Καλούδης Ευστράτιος & β.- κ. Ιορδανίδης Θεόδωρος, αποχώρησαν από την συνεδρίαση μετά το πέρας της συζήτησης του αριθ. 1 θέματος της Η.Δ. με αριθμό απόφασης 90/2015.

   2.- Ο Δ.Σ. κ. Ζαφειρίου Κων/νος, αποχώρησε από την συνεδρίαση, κατά την διάρκεια συζήτησης του αριθ. 2 θέματος της Η.Δ. με αριθμό απόφασης 91/2015, χωρίς να τοποθετηθεί επί του θέματος.

2.- Οι Δ.Σ. α.- κ. Νουράκης Κων/νος β.- κ. Νανάκος Γεώργιος και γ.- κ. Πολυζωϊδου Βασιλική, αποχώρησαν από την συνεδρίαση κατά την διάρκεια συζήτησης του αριθ. 7 θέματος με αριθμό απόφασης 96/2015 χωρίς να τοποθετηθούν επί του θέματος.    

ΑΠΟΝΤΕΣ Δ.Σ.

1.- ΛΑΣΚΑΡΙΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ο οποίος αν και κλήθηκε νόμιμα, δεν προσήλθε.

   1.- Οι Δ.Σ. α.- κ. Καλούδης Ευστράτιος & β.- κ. Ιορδανίδης Θεόδωρος, αποχώρησαν από την συνεδρίαση μετά το πέρας της συζήτησης του αριθ. 1 θέματος της Η.Δ. με αριθμό απόφασης 90/2015.

   2.- Ο Δ.Σ. κ. Ζαφειρίου Κων/νος, αποχώρησε από την συνεδρίαση , κατά την διάρκεια συζήτησης του αριθ. 2 θέματος της Η.Δ. με αριθμό απόφασης 91/2015, χωρίς να τοποθετηθεί επί του θέματος.

2.- Οι Δ.Σ. α.- κ. Νουράκης Κων/νος β.- κ. Νανάκος Γεώργιος και γ.- κ. Πολυζωϊδου Βασιλική, αποχώρησαν από την συνεδρίαση κατά την διάρκεια συζήτησης του αριθ. 7 θέματος με αριθμό απόφασης 96/2015 χωρίς να τοποθετηθούν επί του θέματος.  

 

Ώρα έναρξης συνεδρίασης: 19.00΄

Ώρα λήξης συνεδρίασης:  22.25΄

Ο Δήμαρχος κ. Λιάμας Διαμαντής, προσκλήθηκε και προσήλθε στην συνεδρίαση του Δ.Σ.

Στην συνεδρίαση παραβρέθηκε και ο Σγούρος Ν. Βασίλειος Γραμματέας του Δήμου, για την τήρηση των πρακτικών.

Τα αριθ. 1,2 & 3 θέματα με αριθμούς αποφάσεων 87,88 & 89/2015, αντίστοιχα, δεν γράφονταν στην πρόσκληση – Η.Δ. αλλά συζητήθηκαν ύστερα από Ομόφωνη απόφαση των παρόντων να συζητηθούν, σαν κατεπείγοντα Δημοτικά θέματα.-

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κήρυξε την έναρξη της συνεδριάσεως και εισηγούμενος το 2ο εκτός της ημερήσιας διάταξης θέμα, έδωσε τον λόγο στον Δήμαρχο, κ. Λιάμα Διαμαντή, ο οποίος είπε τα εξής:

Σύμφωνα με το άρθρο13 παρ.3γ του Β.Δ 24-9/20-10-1958, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 3 του Ν.1080/80, τροποποιήθηκε από την παρ. 3 του άρθρου 16 του Ν. 3254/04, ΦΕΚ 137/04 τεύχος Α' και συμπληρώθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 50 του Ν. 4257/14 (ΦΕΚ 93/14.04.2014 τεύχος Α’) σχετικά με τα τέλη χρήσης κοινόχρηστων χώρων, ισχύουν τα παρακάτω: 

«Σε κάθε περίπτωση το αναλογούν τέλος καταβάλλεται είτε μετρητοίς είτε δια ισόποσης εγγυητικής επιστολής, της οποίας ο τύπος θα καθορίζεται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στο οικείο δημοτικό ή κοινοτικό ταμείο προ της παράδοσης της άδειας χρήσης αναγραφομένου επ' αυτής του αριθμού του γραμματίου είσπραξης ή της εγγυητικής επιστολής. Στην περίπτωση κατάθεσης εγγυητικής επιστολής η είσπραξη του αναλογούντος τέλους γίνεται σε δόσεις, οι οποίες καθορίζονται με απόφαση του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους. Εάν διαπιστωθεί καθυστέρηση καταβολής των κατά τα ανωτέρω δόσεων ο δήμος ή η κοινότητα προβαίνει άμεσα στις ενέργειες κατάπτωσης της εγγυητικής επιστολής. Με όμοια απόφαση του δημοτικού συμβουλίου μπορεί να προβλέπεται η καταβολή του αναλογούντος τέλους εντός του έτους σε ισόποσες δόσεις χωρίς να απαιτείται η κατάθεση εγγυητικής επιστολής, εφόσον καταβληθεί από τον υπόχρεο, προ της παράδοσης της άδειας μέρος του τέλους. Με την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου καθορίζεται το ποσοστό του ετήσιου τέλους που πρέπει να καταβληθεί προ της χορήγησης της άδειας, το οποίο σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το τριάντα τοις εκατό (30%) της οφειλής και ο αριθμός των δόσεων για την εξόφληση του υπολειπόμενου ποσού.

Η άδεια χορηγείται υπό την αίρεση εξόφλησης όλων των δόσεων εντός των τασσόμενων προθεσμιών, αναγραφομένης επί αυτής του αριθμού του γραμματίου είσπραξης που αντιστοιχεί στο ποσό που καταβλήθηκε προ της χορήγησής της, του αριθμού των δόσεων που απομένουν προς εξόφληση και των προθεσμιών καταβολής τους. Η εκπρόθεσμη καταβολή ή μη καταβολή έστω και μίας εκ των δόσεων συνεπάγεται αυτοδίκαια και χωρίς να απαιτείται άλλη διατύπωση ανάκληση της άδειας και αυθαίρετη χρήση του κοινόχρηστου χώρου εκ μέρους του υπόχρεου. Τυχόν ήδη καταβληθείσες δόσεις δεν επιστρέφονται. Για την πιστοποίηση της καταβολής των δόσεων ως ανωτέρω, η άδεια θεωρείται από το δήμο, αναγραφομένων επί αυτής των αριθμών των σχετικών γραμματίων είσπραξης.»

Προτείνουμε η καταβολή να γίνεται με τους εξής τρεις τρόπους:

Α) Η καταβολή των οφειλόμενων τελών να γίνεται τοις μετρητοίς στο δημοτικό ταμείο. Πριν την παράδοση της άδεις χρήσης, αναγραφόμενου επ΄ αυτής του αριθμού γραμματίου είσπραξης.

Β) Η καταβολή να γίνεται δια ισόποσης εγγυητικής επιστολής του Τ.Π. & Δ ή Τραπέζης.

Θα κατατεθούν 2 δόσεις η μία μέχρι 30-07-2015 και η τελευταία δόση μέχρι 31-12-2015.

Το τέλος καταβάλλεται στο δημοτικό ταμείο, πριν την παράδοση της άδειας χρήσης, αναγραφόμενου επ΄ αυτής του αριθμού της εγγυητικής επιστολής.

Εάν διαπιστωθεί καθυστέρηση καταβολής των κατά τα ανωτέρω δόσεων ο δήμος προβαίνει άμεσα στις ενέργειες κατάπτωσης της εγγυητικής επιστολής.

Γ) Η καταβολή θα γίνει σε ισόποσες δόσεις χωρίς την κατάθεση εγγυητικής επιστολής, εφόσον καταβληθεί από τον υπόχρεο, προ της παράδοσης της άδειας ποσοστό 30% του τέλους.

Η εξόφληση του υπολειπόμενου ποσού θα γίνει σε 2 δόσεις ως εξής:

1η Δόση: 30% του τέλους μέχρι τις 30/07/2015

2η Δόση: 40% του τέλους μέχρι τις 30/08/2015

Για την πιστοποίηση της καταβολής των δόσεων ως ανωτέρω, η άδεια θεωρείται από το δήμο, αναγραφόμενων επί αυτής των αριθμών των σχετικών γραμματίων είσπραξης.

Η εκπρόθεσμη καταβολή ή μη καταβολή των δόσεων έστω και μίας εκ των δόσεων συνεπάγεται αυτοδίκαια και χωρίς να απαιτείται άλλη διατύπωση ανάκληση της αδείας και αυθαίρετη χρήση του κοινόχρηστου χώρου εκ μέρους του υπόχρεου. Τυχόν ήδη καταβληθείσες δόσεις δεν επιστρέφονται.

Ύστερα από τα παραπάνω, καλείται το δημοτικό συμβούλιο να καθορίσει τον τρόπο και τα χρονικά διαστήματα εντός των οποίων θα εισπραχθούν από το Δήμου μας, οι οφειλές από τα τέλη χρήσης κοινόχρηστων χώρων.

Το Δ.Σ. αφού άκουσε τον Δήμαρχο και έλαβε υπόψη του:

1) τις διατάξεις του άρθρου13 του Β.Δ 24-9/20-10-1958, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 3 του Ν.1080/80, την παρ. 3 του άρθρου 16 του Ν. 3254/04, και την παρ. 1 του άρθρου 50 του Ν. 4257/14

2) τις υπ’ αριθμόν 246 & 521/2012 και 398/2013 αποφάσεις του Δ.Σ. με τις οποίες καθορίστηκαν τα τμήματα των κοινόχρηστων χώρων που μπορούν να παραχωρηθούν σε χρήση και το τέλος χρήσης του καθενός

Έπειτα από διαλογική συζήτηση

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ

Οι οφειλές των τελών χρήσης κοινόχρηστων χώρων, να καταβάλλονται όπως παρακάτω:

Α’ Περίπτωση: η καταβολή των οφειλόμενων τελών να γίνεται τοις μετρητοίς στο δημοτικό ταμείο, πριν την παράδοση της άδειας χρήσης, αναγραφομένου επ' αυτής του αριθμού του γραμματίου είσπραξης.

Β’ Περίπτωση: Η καταβολή να γίνεται δια ισόποσης εγγυητικής επιστολής του Τ.Π.& Δ ή Τραπέζης.

Θα κατατεθούν 2 δόσεις η μία μέχρι 30-07-2015 και η τελευταία δόση μέχρι 31-12-2015.

Το τέλος καταβάλλεται στο δημοτικό ταμείο, πριν την παράδοση της άδειας χρήσης, αναγραφόμενου επ΄ αυτής του αριθμού της εγγυητικής επιστολής.

Εάν διαπιστωθεί καθυστέρηση καταβολής των κατά τα ανωτέρω δόσεων ο δήμος προβαίνει άμεσα στις ενέργειες κατάπτωσης της εγγυητικής επιστολής.

Γ’ Περίπτωση: Η καταβολή θα γίνει σε ισόποσες δόσεις χωρίς την κατάθεση εγγυητικής επιστολής, εφόσον καταβληθεί από τον υπόχρεο, προ της παράδοσης της άδειας ποσοστό 30% του τέλους.

Η εξόφληση του υπολειπόμενου ποσού θα γίνει σε 2 δόσεις ως εξής:

1η Δόση: 30% του τέλους μέχρι τις 30/07/2015

2η Δόση: 40% του τέλους μέχρι τις 30/08/2015

Για την πιστοποίηση της καταβολής των δόσεων ως ανωτέρω, η άδεια θεωρείται από το δήμο, αναγραφόμενων επί αυτής των αριθμών των σχετικών γραμματίων είσπραξης.

Η εκπρόθεσμη καταβολή ή μη καταβολή των δόσεων έστω και μίας εκ των δόσεων συνεπάγεται αυτοδίκαια και χωρίς να απαιτείται άλλη διατύπωση ανάκληση της αδείας και αυθαίρετη χρήση του κοινόχρηστου χώρου εκ μέρους του υπόχρεου. Τυχόν ήδη καταβληθείσες δόσεις δεν επιστρέφονται.

Η απόφαση αυτή πήρε αύξοντα αριθμό 88/2015

Επειδή εξαντλήθηκαν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης λύνεται η συνεδρίαση.

Ακριβές απόσπασμα

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ ΒΟΛΒΗΣ

ΘΩΜΑ ΝΙΚΟΛΑΟΣ


sima

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

ΑΔΑ: 7ΔΑΩΩ9Ω-ΣΒ4

Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α

Από το πρακτικό της αριθ. 5/2015 συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Βόλβης Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Αριθ. Αποφάσεως 82/2015

Περίληψη : Έγκριση Α΄ τριμηνιαίας έκθεσης εκτέλεσης προϋπολογισμού Δήμου Βόλβης, έτους 2015

Στο Σταυρό και στο Δημοτικό κατάστημα του Δήμου Βόλβης, σήμερα 29 του μηνός Απριλίου του έτους 2015 ημέρα Τετάρτη και ώρα 19.00΄, συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Βόλβης Ν. Θεσσαλονίκης, μετά από την υπ’ αριθ. 7.452/24-04-2015 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα του Δήμου, στο Δημοτικό κατάστημα της έδρας του Δήμου (Σταυρός) καθώς και στις Δημοτικές Ενότητες Αγίου Γεωργίου, Μαδύτου, Απολλωνίας, Αρέθουσας και Εγνατίας, επιδόθηκε κανονικά στον Δήμαρχο και σε καθένα Δημοτικό Σύμβουλο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95 του Ν. 3463/2006, του Δημοτικού και Κοινοτικού κώδικα και όμοιες άρθρου 67 Ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης). Πριν από την έναρξη της συνεδρίασης, διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, γιατί σε σύνολο 27 μελών, βρέθηκαν παρόντα 20, δηλαδή:

ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

1.- ΘΩΜΑ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ)

2.- ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΝΑ

3.- ΜΠΟΥΡΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

4.- ΠΑΠΑΓΕΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

5.- ΧΑΤΖΗ-ΤΖΙΒΕΛΕΚΗ ΜΑΡΙΑ

6.- ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

7.- ΠΑΝΤΣΑΚΗ ΣΟΥΛΤΑΝΑ

8.-   ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

9.- ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

10.- ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

11.- ΣΤΟΪΤΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

12.- ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

13.- ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

14.- ΠΟΛΥΖΩΪΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

15.- ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ

16.- ΣΑΡΑΦΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ

17.- ΣΙΑΓΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

18.- ΝΑΝΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

19.- ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

20.- ΓΟΥΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

1.- Ο Δ.Σ. κ. Βακουφάρης Τηλέμαχος, προσήλθε & αποχώρησε πριν από την έναρξη συζήτησης των θεμάτων της Η.Δ.

2.- Οι Δ.Σ. α.- κ. Αθανασιάδης Γεώργιος β.- κ. Σαραφίδου Πηνελόπη & γ.- κ. Βασιλειάδου Άννα, αποχώρησαν μετά το πέρας της συζήτησης του αριθ. 3 εκτός ημερήσιας διάταξης θέματος με αριθμό απόφασης 60/2015 και πριν την έναρξη συζήτησης των θεμάτων της Η.Δ.  

ΑΠΟΝΤΕΣ Δ.Σ.

1.- ΧΑΤΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

2.-ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ

3.- ΝΟΥΡΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

4.- ΛΑΣΚΑΡΙΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

5.- ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

6.- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

7.- ΒΑΚΟΥΦΑΡΗΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ

οι οποίοι αν και κλήθηκαν νόμιμα, δεν προσήλθαν.

1.- ο Δ.Σ. κ. Βακουφάρης Τηλέμαχος, προσήλθε πριν από την έναρξη συζήτησης των θεμάτων της Η.Δ. & αποχώρησε πριν από την έναρξη συζήτησης των θεμάτων της Η.Δ. (παντελώς απών από την συνεδρίαση)

2.- Οι Δ.Σ. α.- κ. Αθανασιάδης Γεώργιος β.- κ. Σαραφίδου Πηνελόπη & γ.- κ. Βασιλειάδου Άννα, αποχώρησαν μετά το πέρας της συζήτησης του αριθ. 3 εκτός ημερήσιας διάταξης θέματος με αριθμό απόφασης 60/2015 και πριν την έναρξη συζήτησης των θεμάτων της Η.Δ.

Ώρα έναρξης συνεδρίασης 19.00΄

Ώρα λήξης συνεδρίασης 23.17΄

Ο Δήμαρχος κ. Λιάμας Διαμαντής, προσκλήθηκε και προσήλθε στην συνεδρίαση του Δ.Σ.

Στην συνεδρίαση παραβρέθηκε και ο Σγούρος Ν. Βασίλειος Γραμματέας του Δήμου, για την τήρηση των πρακτικών.

Τα αριθ. 1,2 & 3 θέματα με αριθμούς αποφάσεων 58,59 & 60/2015, αντίστοιχα, δεν γράφονταν στην πρόσκληση – Η.Δ. αλλά συζητήθηκαν ύστερα από Ομόφωνη απόφαση των παρόντων να συζητηθούν, σαν κατεπείγοντα Δημοτικά θέματα.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κήρυξε την έναρξη της συνεδριάσεως και εισηγούμενος το 21ο θέμα της ημερήσιας διάταξης, έδωσε τον λόγο στον Δήμαρχο – πρόεδρος Ο.Ε. ο οποίος είπε τα εξής:

Βάσει των διατάξεων της παρ. 9 του άρθρου 266 του ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκε από την παρ. 4 του άρ. 43 του Ν. 3979/2011, η προϊσταμένη οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου μας, κοινοποίησε στην Οικονομική Επιτροπή την αριθ. Πρωτ. 7181/22-04-2015 εισήγηση, σχετικά με την έκθεση εκτέλεσης του προϋπολογισμού του Δήμου Βόλβης, του Α’ τριμήνου του έτους 2015.

Η οικονομική επιτροπή με την υπ’ αρ. 137/2015 (ΑΔΑ: ΩΘΕΥΩ9Ω-ΚΒΑ) ομόφωνη απόφασή της αφού έλεγξε την πορεία υλοποίησης του Π/Υ κατά το α’ τρίμηνο του έτους 2015, υποβάλλει στο Δημοτικό Συμβούλιο την τριμηνιαία έκθεση των αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού του Δήμου κατά το Α’ τρίμηνο του έτους 2015 συνοδευόμενη από την εισήγηση του υπευθύνου οικονομικών υπηρεσιών, καθώς και την έκθεση τουπροηγούμενου τριμήνου.

Τα απολογιστικά στοιχεία του προϋπολογισμού του Δήμου μας, Α΄ τριμήνου έτους 2015, απεικονίζονται στους πίνακες 1,2 & 3 τους οποίους θέτω υπόψη του Δ.Σ. προς έγκριση.

Από την έκθεση πρώτου τριμήνου έτους 2015 και σύμφωνα με την πορεία της υλοποίησης του Π/Υ κατά το Α' τρίμηνο δεν διαπιστώνεται η ύπαρξη υπερεκτιμημένων εσόδων ή εσόδων που δεν θα εισπραχθούν έως το τέλος της χρήσης. Δεν απαιτείται αναμόρφωση του προϋπολογισμού.  

Το συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψη του την εισήγηση του Αντιδημάρχου οικονομικών κ. Καρακίτσου Απόστολου, τις διατάξεις των άρθρων 72 & 266 του Ν. 3850/2010, το αριθ. Πρωτ. 7181/22-04-2015 έγγραφο της προϊσταμένης της οικονομικής υπηρεσίας, και την αριθ. 137/2015 απόφαση της Ο.Ε.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ

Εγκρίνει την υποβληθείσα από την οικονομική επιτροπή του Δήμου Βόλβης, τριμηνιαία έκθεση υλοποίησης του προϋπολογισμού Α΄ τριμήνου 2015, με οικονομικά στοιχεία, όπως αυτά εμφαίνονται στους συνημμένους πίνακες 1,2 & 3, οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας.

Από την έκθεση Πρώτου τριμήνου έτους 2015 και σύμφωνα με την πορεία της υλοποίησης του Π/Υ κατά το Α' τρίμηνο δεν διαπιστώνεται η ύπαρξη υπερεκτιμημένων εσόδων ή εσόδων που δεν θα εισπραχθούν έως το τέλος της χρήσης. Δεν απαιτείται αναμόρφωση του Προϋπολογισμού.

Στην απόφαση αυτή μειοψήφησε η Δ.Σ. η Δ.Σ. κ. Πολυζωϊδου Βασιλική, επικαλούμενη μνημονιακούς λόγους.

Η απόφαση αυτή πήρε αύξοντα αριθμό 81/2015

Επειδή εξαντλήθηκαν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης λύνεται η συνεδρίαση.

Ακριβές απόσπασμα

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ ΒΟΛΒΗΣ

ΘΩΜΑ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Παρακάτω επισυνάπτονται η Α.Δ.Α και οι σχετικοί με την απόφαση πίνακες: