ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017
ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Στον Σταυρό πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τους διευθυντές των σχολείων υπό τον δήμαρχο Βόλβης Διαμαντή Λιάμα
Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία των σχολικών μονάδων του δήμου Βόλβης, εξετάστηκαν σε ευρεία σύσκεψη στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλβης, στον Σταυρό.
Οι διευθυντές των σχολείων, μαζί με τους προέδρους των Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Βόλβης Νίκο Τσακίρη και Δημήτρη Βασιλάκη πιστοποίησαν την πολύ καλή κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια του δήμου. Συζητήθηκαν ακόμα, τρόποι αντιμετώπισης έκτακτων καταστάσεων (καιρικών κλπ) και λειτουργικά θέματα.
Ένας από τους νέους στόχους που τέθηκαν και από τον δήμαρχο Βόλβης Διαμαντή Λιάμα, ο οποίος προήδρευσε στη σύσκεψη, ήταν η δημιουργία εξοπλισμένων αιθουσών εκμάθησης ηλεκτρονικών υπολογιστών σε όλα τα σχολεία, ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία εξοικείωσης με την τεχνολογία.
Στον απολογισμό για τη σχολική περίοδο 2016-7, διαπιστώθηκε ότι παρά τις δυσμενέστατες καιρικές συνθήκες (δριμύ ψύχος, παγετός, χιονοπτώσεις) του περσινού χειμώνα, ανταποκρίθηκαν άμεσα οι σχολικές και δημοτικές υπηρεσίες και τα σχολεία λειτούργησαν χωρίς προβλήματα σε θέρμανση, προσβασιμότητα μαθητών κλπ. Παράλληλα, επισημάνθηκε ότι υλοποιήθηκε πειραματικά και με επιτυχία η διανομή σχολικών γευμάτων σε δυο σχολικά συγκροτήματα του δήμου Βόλβης, εκ των λιγοστών της δυτικής Θεσσαλονίκης, όπου επρόκειτο να υλοποιηθεί το αντίστοιχο πρόγραμμα.
Ο δήμαρχος Βόλβης Διαμαντής Λιάμας επισήμανε ότι ο τομέας της Παιδείας, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για τη δημοτική αρχή, όπως αποδεικνύει η σημασία που δίνεται στην εξαιρετική εικόνα και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαρίστησε δημόσια τους διευθυντές των σχολείων και τους υπηρεσιακούς παράγοντες για την προσφορά τους, και ιδιαίτερα τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, για την αμέριστη στήριξη και το έμπρακτο ενδιαφέρον τους.