ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
16 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΝΟΨΕΙ ΘΕΡΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Το Τοπικό Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας Δήμου Βόλβης προγραμμάτισε δράσεις και μέτρα για το φετινό καλοκαίρι
Έπειτα από πρόσκληση του δημάρχου Βόλβης Διαμαντή Λιάμα, την Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου στον Σταυρό, πραγματοποιήθηκε η δημόσια συνδιάσκεψη του Τοπικού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας Δήμου Βόλβης.
Στόχος είναι ο προγραμματισμός δράσεων και η λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την αντιμετώπιση των απρόβλεπτων και επικίνδυνων φυσικών φαινομένων και την προετοιμασία των υπηρεσιών για την αντιμετώπιση πυρκαγιών τη θερινή περίοδο.
Ο δήμαρχος Βόλβης Διαμαντής Λιάμας παρουσίασε λεπτομερώς τον σχεδιασμό που έχει δρομολογηθεί για την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση δυσμενών καταστάσεων. Επίσης, περιέγραψε με σαφήνεια την οργανωτική ετοιμότητα των δημοτικών υπηρεσιών και τόνισε την σπουδαιότητα εφαρμογής προγραμμάτων πολιτικής – κοινωνικής προστασίας.
Ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για την Πολιτική Προστασία Ευάγγελος Μπαλατσός αναφέρθηκε στις προληπτικές δράσεις που έγιναν, επισημαίνοντας και την αναγκαιότητα επιμελούς καθαρισμού οικοπέδων και κοινόχρηστων χώρων, κυρίως εντός των οικισμών, για την αποφυγή πρόκλησης πυρκαγιών.
Για τις ενέργειες αποκατάστασης δασικών δρόμων και την ετοιμότητα του μηχανολογικού εξοπλισμού, μίλησε ο υπεύθυνος του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας Δήμου Βόλβης Παράσχος Αγιάνογλου.
Το οργανωτικό πλαίσιο και τις δυνατότητες αντιμετώπισης επικίνδυνων φυσικών φαινομένων παρουσίασαν οι εκπρόσωποι Πολιτικής Προστασίας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ.κ. Ελευθέριος Μανούσης και Ευδοκία Μάγγου.
Στις δράσεις που υλοποιούν, αναφέρθηκαν οι εκπρόσωποι των υπηρεσιών (Πυροσβεστική Υπηρεσία, Δασαρχείο, Ελληνική Αστυνομία, Λιμενικό, Κέντρο Υγείας Ν. Μαδύτου Θεσσαλονίκης) οι αντιδήμαρχοι και οι πρόεδροι Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων του δήμου Βόλβης. που συμμετέχουν στο συντονιστικό.